Followers

Saturday, July 9, 2011

budak budak lagi maju dari gua

yes akhirnya ilham datang mencurah bila gua jejak blog adik sedara gua .dah tulis seDARA maksud nya perempuan lah kan .jangan dok tanya lagi yang bukan bukan .mak tak suka nyah .oke jari gua laju naip nih ,kang kalau ada perkataan pelik pelik keluor paham paham sendiri lah malas aku nak BACKSPACE .

dah baca tajuk gua yang besar tuh ? so korang bersetuju tak dengan tajuk gua kali nih ? pendapat gualah memang betul apa gua cakap .salah ! TAIP .sebab gua usha lah budak umur bawah dari gua dah ada pesbuk ,dah pandai main PS3 .dah ada fone BELEKBERI .dah pandai sentuhskrin iphone .gua ?masih terkial kial nak sentuhskrin iphone .nahh kan gua cakap dorang lagi maju dari gua .

belum lagi yang heret camera kat tengkuk merata rata .ok gua tak boikot korang yang ada ,well untunglah ada dari gua nih ?tangkap gambor pun guna WEBCAM .malu je wehh .haaa nampak kepala je .nak snap pun kena dekat dengan laptop nih kalau tak sape nak klik SNAP kan ?yes semua tuh bagi gua adalah trend .dulu gua pun terpengaruh sampai cakap kat daddy . amin nak beli DSLR tau daddy kalau boleh yang paling mahal biar orang ngelupor tengok amin ada .yang akhir tuh gua tokok tambah .hah setelah lama lama gua fikir .buat apa ?untuk pratonton ke ?or untuk jadi sabahat shaitonn ?


pluss other half gua pun ada DSLR .tak salah kan kalau pinjam meminjam ?jadi gua rasa tak jadilah gua jadi sahabat shaitonn .CANCEL ! kecik kecik dah pose macam hana tajima *angkat kaki sebelah .gua ?masih setakat paras dada .WEBCAM la katakan .gila kuno kau nih JASMEAN ! kecik kecik dah datang JJ pagi pagi siap make up kat dalam toilet sambil usha gua macam loser sebab pagi pagi gua kena kerja padahal gua ke jamban sebab nak membersih kan saluran usus gua .haaaa lepas tuh sambung buat kerja .budak budak tuh ?wayang lah ape lagi .gua ?buat wayang lah dengan kawan gua sambil layan DORAEMON .


lepas tuh make up .huyoooo jujur lah gua cakap gua langsung tak pandai makeup .muka pun semak kalau make up lagi semak samun lah .dari muka kingkong jadi muka tapir .tak ke susah ? haaa dress up ?pehh lagi lawa bergaya .gua ?selipar tshirt dengan jeans .gua tahu korang yang baca pun takda selera nak pandang gua .gua pun tak tahu kenapa other half gua boleh pandang gua .gua tak main nasi kangkang haaa .haa untunglah kecik kecik dah lawo .gua jugak yang sememeh .umur nak masuk puluhan masih comot .wuwuwuww repot mak guaaa :'(


tapi gua tak ambil kesah pun .itu life mereka kan ?siapa gua nak ambil port ?tak kan pasal benda alah nih gua nak buat perhimpunan .kalau gua buat gua buat perhimpunan POCO POCO .boleh kurus nyah ! sambil nyanyi lagu tuh .well i just love my life and of course people around me .dorang pun tak kisah kalau gua pakai selipar sebab gua kat ipoh je .ada pun JUSCO .kadang gua pakai short bawah lutut je ke sana .lain lah kalau pergi PAVI ke ?BB yaww ke ?boleh lah gua pakai dress gitu .lepas tuh snap pic angkat kaki sebelah depan kedai ZARA kan ?


rindu other half gua yang dah terbongkang
SOFIA :(

1 comment:

Anonymous said...

setujuuuu!budak2 sekarang memang update!pade saya yg maseh kuno nehh miahaha