Followers

Thursday, June 16, 2011

jangan buang masa


when im seating on the bench .baru gua sedar ketepatan masa adalah sangat penting .
masa tuh gua tunggu giliran nak interview
oh mannn lama gila
it supposed start at 4 .
4 setengah baru mula and hell yeah we are not the first group yang dipanggil
duduklah gua dengan fiza depan bilik tuh dengan keadaan basah kuyup
macam drama kan ?sudah jatuh ditimpa taik burung


sepanjang kami duduk tuh macam lawak kami buat
dari bersih ke kotor
dan masa tuh kami jumpa dengan ragam manusia yang pelik pelik
PELIK !
example :
  1. blue waves (pak guard) boleh pandang siling yang bocor depan kami dan tanya ape nih ?haih pakcik , pakcik rasa perlu ke saya jawab ?dah sejam dah saya duduk depan siling yang bocor dan basah tu .kalau saya rasa nak jawab tadi , memang habis lah pakcik tuh .boleh tanya lagi ape nih ? ape nih !
  2. semua orang kat situ yang baru rehat , yand habis rehat tanya nak interview .PRIHATIN .muka nih dah penat senyum,bagus rakyat malaysia nih ?PRIHATIN .
  3. ada yang kelam kabut ,keluar masuk ,macam jusco nak tutup.gua rasa nak join je tadi .
  4. ada yang buat call dengan orang yang sedepa dengan mereka .si A call si B padahal jarak mereka sedepa .
  5. ada bangla cleaner lalu .pehh bau menusuk kalbu , jenuh gua suruh fiza cover hidung .sabar u ,i tahu perasaan u yang tunggu laki u bersalin *rekaan sambil tunggu kena interview
lepas nih insya Allah gua akan tepati masa gua

yang penat tunggu
SOFIA

No comments: