Followers

Wednesday, June 15, 2011

jahat dulu baik kemudian

setiap manusia ada tahap jahat mereka .baik pun macam tuh jugak .
tapi takan manusia tuh tak pernah sedar ?
bukan lah gua nak cakap gua baik kan ? tapi setakat nih gua ikhlas lah dalam persahabatan
kalau nak orang ikhlas kan ?mestilah kita pun ikhlas dengan kita
tapi apa terjadi kat gua ?entah la
tahun lepas kau dah buat gua sakit hati
ingat kau dah berubah lah kan ?
tak tak jugak ?agaknya tunggu apa lagi berbulu ?
bukan nak cakap kasar tapi masing masing dah 19 !
kalau cakap lapik memang kau tak dapat tangkap punya lah


boleh tak lepas nih kau azam jangan jadi budak jahat ?
ikut la gambar kat atas tuh
btw gua pun bukan baik sangat kan ?
jahat jugak tapi takda lah PUTAQ belit cita kan ?
-..-


dua kali gua duk kena fitnah .
masuk kali ketiga memang gua tampaq muka hang
hang jangan memain sama
tak kira la kita pernah hug bertemu dada ke dak !
sejak gua bercinta dengan aaron aaziz nih
banyak no dia ajaq gua seni pertahankan diri
macam dalam cerita KL GANGSTER tuh
sampai dia cakap 'sayang you nak buat IPOH GANGSTER pun boleh ,tapi best lagi TASEK GANGSTER '
sampai macam tuh sekali ?
haihh sayang sungguh you dengan i kan ?
itu belum shark pun call ajak relationship .HAHAHAHA

gua dok perasan la ramai jugak kawan baik gaduh
tapi kita pernah baca mantera KAWAN BAIK ke ?
tak gua rasa .
so musuh tetap musuh !



ada mimpi bukan bukan
SOFIA :(


3 comments:

Anonymous said...

yeww yewww!lek2..manusia mmenag cmtuhh..pnat dah nk warning bagai haha biaor dye sedar kan

fizamansiperoterompet said...

HOHOHOHOHHOHOHOHOHOHOHOOHO !

sopyy said...

nadia :KETIAK dah berbulu kan ?masih lagi tak paham

fiza :jangan yeh cemburu