Followers

Thursday, June 16, 2011

ic baru muka baru

kadang kadang gua panas betul bila orang usha ic gua lepas tuh usha muka gua 10 kali
damn ! ape masalah korang ? manusia ber
tukar wajah lah !
haihh dulu memang la rambut gua pendek macam JANTAN
sekarang dah ayu macam LISA SURIHANI
okk itu benda betul tolong percaya

itu takpelah ada yang gelak sakan tengok muka gua
haih lu ingat gua buat lawak ka ?syialll la lu
*ayat zizan dalam KL GANGSTER
hikhikhik
jadi gua ambil keputusan esok dengan rasmi nya gua nak pergi buat ic baru
satu famili pergi uolls
tadi gua dah mimpi macam macam pose untuk esok
kan ada potosuttt
makeup pulak gua nak buat ala ala lady gaga
barulah potogenik kan ?
baju pulak ?errr ingat nak pakai ba
ju maskot tuh ?
dapat maskot mcd jadi lah .cun sikit .

pose macam nih boleh ?
nampak cantik sikit kan ?hahahaha
nak buat rambut terbang terbang macam tuh ?boleh ?
pastikan tempat buat ic ada kipas cukup untuk terbang kan rambut gua

daddy suruh bangun esok buat ic
SOFIA :)

5 comments:

nanad said...

hoho..sy juga amat pantang org dok kutuk2 wajah 'baby face' ic sy =.="

sopy masih tersengih said...

hik hik saya rasa malu --'

nurul nadia nasir said...

saya ponn!hahaha ic muka kanak2 malu org tgk hihi

fizamansiperoterompet said...

aku akan rindukan wajah ic lama kamu wahai SOPYAHYAHYAH ! hahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahaha

sopy pelangi said...

hahahahahaha nanti ic lame korang ambil la yehh .jgn malu malu :D