Followers

Sunday, June 19, 2011

gemuk : comel or gelebeh ?

sambil sibuk online nih telinga gua dok lah pasang jugak dengan segala faktor bunyi bunyian
kentut ,sendawa ,dengkur
maklum lah kongsi bilik dengan 3 orang lagi ,haaa bunyik sikit pun dengor kan ?
tapi kali nih gua dengar bunyi tv yang bermaksud o
pah gua sedang tonton tv
drama melayu lah ,kalau indon memang aku angkat kaki dulu malam malam cenggini nak layan indon lagikan ?
udoh udoh la dari tengah hari sampai petang deme layan indon .
haaa dialog tak menahan : 'awak tuh jangan makan banyak ,nanti awak gemuk .saya yang beli baju baju awak'
dosa ke kalau badan gemuk ?

bukan nak cerita pasal drama tapi realiti kehidupan
bukan spongebob lagi , bukan shin chan lagi dan bukan ultraman lagi
kali nih SMALLVILE .betul ke ejaan macam nih ?gua lupalahh
takpe esok esok gua cari nama betul cite omputih tuh
tengok entri balik yeh
GEMUK : COMEL OR GELEBEH

ok mulakan bidaan yang paling kurus :

50 - 60 kg .kategori apa ?bagi gua la kan kalau PEREMPUAN .sebab gua perempuan so cerita lebih kepada perempuan la kan.berat macam nih adalah sederhana .tak gemuk tak kurus .sedap sedap je , hoii jangan pikiaq lain nohh . nih sedap makna nya daging nya cukup lahh .hish !

60 - 70 kg .bagi gua chubby ,erghh lebih dari sedap .hikhik tembam .ala ala comel AYU RAUDAH .suka tengok badan orang macam nih ,sedap selesa mantap .tak lah kurus sangat ,gemuk pulak tak tak sampai tahap tuh kan ?nih kategori gua .hahahaha

70 kg ke atas .haaaa itu ke kategori gemuk korang ?bagi gua tak jugak .bagi gua gemuk nih bila badan dah beratus kilo .yehhh BERATUS kilo dan orang yang gemuk pun susah nak jalan .

actually gua agak panas lah kalau orang panggil gua gemuk .
baru chubby macam nih kau panggil gemuk
ate yang badan besor tuh kome panggil ape ?jangan
lah nak hina sangat orang gemuk
dorang pun ada perasaan ,ada tahap malu dia .benci bila orang duk ushaa orang gemuk .haihhh


macam nih tak comel ka ?comel kan ?gua tahu korang nak kata comel
eleleleh memaluuu


takan orang gemuk di panggil kurus kan ?
SOFIA :)


1 comment:

nurul nadia nasir said...

uwaaa saya gemuk comel!hahahaha yeah sumtimes agak TERASA bila orang panggil2 cmatuhh..kemonlah kite pon ade ati ade perasaan kan..heee