Followers

Thursday, November 10, 2011

tisu



sakit tak semesti menyakitkan kan ?demam apa yang sakit sangat kecuali selsema ?ok itu bukan sakit tapi merimaskan !malam nih aku lebih banyak bersama tisu berbanding bantal busuk.sorry sayang terpaksa pegang tisu lebih dari pegang awak <3 xoxo


baidawehh , tadi aku dah delete BBM CONTACT aku sorang budak hingusan yang DESPERATE .bukan sebab nak kan *** tapi nak cari awek .grrrr boleh katakan tiap minit update status BBM pasal awek .annoying la cedoii .kau ingat BBM status nih tempat luahan hati ke PANDAI ?
  • misi mencari awek
  • awek oh awek
  • dia tak suka aku kot ?

gilaaaaa sakit hati baca . every single 5 seconds budak tuh update .its oke sekarang aku dah delete kau lepas nih update lah banyak banyak yeh -00-

cukup untuk malam nih .nih dah masuk tisu ke 3 aku hembus ,bila nak sehat nih T__T

No comments: