Followers

Friday, November 11, 2011

sayur

dari kecik aku dah di besar kan dengan AYAM .kau bagilah ape jenis lauk pun, ayam tetap no 1 .ikan sayur ? semua tolak ke tepi .sayur sawi ? adehh lagi lah tak pandang .at least sayur KOBIS dan LOBAK .aku masih telan dengan rakus --' mama selalu cakap tak makan sayur TAIK KERAS .masalah nya since kecik lagi aku memang tak suka berak .sampai mama kejar aku sambil BOGEL sebab nak cucuk bontot dengan ubat -.- sampai amin mati amin ingat mama T__T tak masuk lagi taugeh ? sanggup nih kutip letak tepi , plus bila cikgu sains ada ajar aku TAUGEH TAK BAWA APA APA ZAT dalam badan.so buat apa lah susah payah kan nak makan taugeh ??

tak dinafikan lah aku pun buang air besar paling lama tahan seminggu :) itu pun atas kerelaan hasil tuh nak keluar sendiri .sorry aku bukan jenis memaksa, must be smoothly oke --' benda dah taknak keluar buat apa nak paksa ?pernah sekali aku berak berdarah T__T terus gugel nak tahu pun .

  • maybe kanser usus .nauzubillah 
  • sebab badan tak cukup zat zat *SAYUR

sejak baca tuh aku terus terdiam .punca semua nih sayur -..- then aku mula lah berjinak makan ULAM ULAM oke ? housemate aku semua concern , pantang nampak aku makan pedas 'sopy awak tuh berak darah ingat sikit' .bila aku ratah milo nadia akan cakap ' mana taik tak keras , dok ratah milo ,lepas tuh demam tak kebah ' haihhhhh -..-


saya kena makan awak tau ? sorry saya pun tak suka awak :/

ahhh nak study lahhhh .cepat lah sehat :'(

No comments: