Followers

Tuesday, July 5, 2011

manusia ada berapa sifat ?

berkawan biar beribu , bercinta biar satu .sejak gua berkawan, dari situ gua kenal hati orang secara tak langsung .macam macam sifat positif dan negatif .biasa lah bulu sama hitam kan ?kecuali la korang warna deyy .hati tuh lain lain .hati gua dengan lu mana sama .gua suka orang gemuk boroi takan lu pun suka kan ?gua suka orang buncit sikit takan lu suka gak ?tak mungkin la kan .yeh mungkin ada tapi peratus nya ? 0.01 % .

apa gua nak bebel kan sekarang .gua pelik kenapa manusia berubah sikap jika kita gaduh dengan seseorang .contoh :

A : aku sayang kau , sampai mati aku sayang kau ,kau jangan pergi dari hidup aku tau .susah senang kita bersama .bila aku dah tua ,kau tolong lah basuh berak aku .

B : yeh sayang , aku janji .aku setia sampai kau botak .tak mungkin aku dapat pengganti seKAYA kau .kau lah pengarang jantung intan payung pasar tani aku .


hubungan putus tengah jalan .mula lah masam muka .

A :lu pulang kan barang yang gua belikan untuk lu .bak balik semua ,duit poket duit bra duit spender lu bak sini .buat habis duit gua je sayang lu .rupanya lu main jantan lain belakang gua .lu tunggu gua bomoh lu .

B : lu ingat gua hadap sangat ke duit lu tuh ?setakat jual bontot kat orang tak payah la weh .lu yang hegeh nak bagi gua .dah rezeki kan .sekarang lu nak jadi buruk siku .haktuihh gua ada saka ok .lu siap siap .




hahhh macam tuhlah kisah nya .tak boleh ke setel baik baik .apasalah nya jadi kawan kan ?tak salah kan nak cakap baik baik .anggap saja takde jodoh .perlu ke marah maki hamun ?pasal barang ?masa sayang kenapa kau relakan tapi dah takde apae kau ungkit ?makna nye selama nih kau tak ikhlas lah kan ?haihh


benda yang sama jadi kat gua .tapi gua masih ada budi bicara gua .kalau ex gua nak balik barang dia .ambil ,gua tak bising , tak kepoh .gua malas nak layan amarah orang .lagi layan lagi menjadi kan ?


yang tengah memerhati
SOFIA

2 comments:

nurul nadia nasir said...

btol2..mase kapel semua manis..dah break LU MUSUH GUA lahh!grrr

fizamansiperoterompet said...

ok ok