Followers

Wednesday, July 27, 2011

lepas nih tak dengar dah lagu tema HARRY POTTER

yes lepas nih tak dapat dah gua nak dengar lagu tema HARRY POTTER yang seram ehhh tuh .kan dah last episode .haaa nak dijadikan samarinda , semalam lepas class kakak aku text ajak movie .hahh bills on her kan .so grab lah tak kan nak malu malu oink oink lagi .then movie time 74 PM haaa sekalik lagi PM .damn macam mana nak berbuka kan ?so decide lah nak beli big apple makan dalam panggung .

dalam gelap gulita tuh jugak lah guaberbuka ,macam masuk bersamamu wehh .dah la gelap sejuk dingin sayu hati nihh ...... ahhh persetankan semua tuh .just imagine COKLAT donut tuh cair .kena baju and rambut .makkkkk sedih nak matiii dok jilat jilat dalam gelap .haaa kan dah ada scene bersamamu tak baik membazir sampai jilat jilat .haaa then aku FOKUSSSSS lah movie tuh .


rules u cannot do when u are in cinema

1 .masuk lambat .deyy pantang aku cerita dah mula orang dok sapu bontot kat lutut nih .belum kira orang belah atas bagi bontot kat gua .bapak gua bayar zakat wehh .

2 .jangan nak batuk batuk sangat konon sejuk .dah tahu korang mungkin cukup lah solat jumaat dalam tuh pakai la baju tebal .haa ada yang couple tuh bawak
GEBOR .gila kan tapi gua respect !

3 .jangan nak keluar kan bunyik !wehh sial la phuii ada manusia nih keluar kan bunyik oink oink .apakehal ntah .gua tunggu masa nak attact jehh !

4. bau bauan tuh tolong lah jaga kak .haaaa dah tahu ada masalah bulu ketiak yang susah nak dicukur tuh pakai sebaldi deodorantt .penat je perempuan jadi model iklan deodorant yang dok angkat angkat ketiak tuuh .tapi korfang buat derk .awat ?




jaga lah diri ,ketiak dan hidung anda ,.TERIMAKASIH :D

No comments: