Followers

Monday, June 20, 2011

hari esok dunia baru

mulai esok banyak yang akan mengubah hidup gua .ciss macam tak pernah kerja kan ?oke oke esok gua mula kerja ,mula meninggal kan suami di rumah ,mula meninggal anak yang masih merangkak ,mula meninggal kan alam kerjaya di dapur.ahhhhhh kasihan suamiku .anak ada 11 ,mana satu yang mintak susu ,mana satu mintak tukar lampin .haihh itu lah pengorbanan seorang isteri .mula meninggal kan suami bila suami mintak pendapat pakaian anak perlu dibeli .isteri memerlukan rehat .hishh penat la sayang .nanti lah kita sembang yeh .

ok hentikan merepek gua .cuma nak bagi tahu esok gua mula bekerja ,mula tinggalkan alam blogging untuk sementara waktu .hishhh selamat tinggal kawankuu .tak mudah aku pergiii .bila wajah kome ,sentiasa di hati ini :D


the conclusion nya , daddy gua dah izinkan gua duduk rumah sewa next sem .tapi banyak syarat nya .amin akan buktikan amin boleh berdikari but at the same time amin tak kan langgar segala syarat daddy .
  1. next sem kalau result tak pass no more RUMAH SEWA .
  2. jangan nak keluar sesuka hati.
  3. hujung minggu balik rumah lawat opah .
bila ingat result mikro mula gabra
SOFIA :/

No comments: