Followers

Tuesday, June 14, 2011

reading time

membaca ? mana manusia yang boleh menahan membaca tanpa henti ?
i mean continously ?
none !
susah nak jumpa especially dalam satu perenggan yang pernuh perkataan ?
senang cerita 1 whole page takde sebarang picture?
otak sangat penat
and the colour of the words ?
black
* erghhh i need to change my colour right now
nahh :)

and dont even forget about the font ?
you may vomit with the font that i have choose
entah asal gua suka sangat font verdana
my bad :p

macam blog jugak
seriusly gua takan baca blog yang ada banyak perengggan yang ayat ada 20 ayat !
berpinar mata gua !
*mama daddy amin rabun sebab membaca tau . bukan sebab tengok tv


tengok im changing my colour !
gua suka komik
tapi kalau dalam satu 'bubble' tuh ada banyak perkataan
aku akan skip !
habit dari kecil
im sorry



memupuk semangat membaca
SOFIA :)

2 comments:

fizamansiperoterompet said...

mcm kenal je lagu . eheh .
ok ok .
:")

sopy pelangi said...

love it ? me too .my allllll .tak tahu lirik !