Followers

Sunday, June 12, 2011

raja sehari



hari tepat pukul 2.00 gua sampai perkarangan kolej
yes sunyi
menusuk kolbu
seram
erghhh tabah lah wehh !
nampak kelibat manusia duduk dekat tangga
macam ju-on
ohh kak IKA
naik ke LAB untuk exam TERAKHIR
ohhhh naik raba raba LIF
im gonna miss u honey money
teruskan berkhidmat even gua takde untuk sebulan
jangan JAM ! ingat tuh sayang :)


hok jadah nih lah gua mencarut tadi
haih nasib buleh buat nokss
tapi bila print gua boleh lupa !
jam menunjuk kan hampir pukul 5
cepat cepat !

alhamdulillah siap
hoorayyy !
cuti bermulaa
pembelian komik secara bernafsu tinggi datang dengan tiba tiba
tunggu daddy gua bob and abang man dan kak ekin toman gua
dapat coklat
hoorayy lagi !



boleh mana mana sugar daddy sanggup biayai kos bayaran komik gua ?
PM gua plis !

No comments: